Twój Serwis BMW jest zawsze gotowy, by otoczyć profesjonalną opieką serwisową Twoje BMW, a Tobie zapewnić bezpieczną i komfortową obsługę.
Teraz, jeśli tylko zechcesz, możesz zlecić zdalnie przeprowadzenie wszelkich niezbędnych napraw i czynności serwisowych, obejrzeć ich postęp na przysłanym filmie oraz zdecydować o zakresie i kosztach prac.
Odkryj nowy, bezpieczny poziom usług serwisowych.
W trakcie wizyty serwisowej otrzymasz wiadomość sms lub e-mail z filmem, na którym serwisant wyjaśni i przekaże co wymaga naprawy. Sam zdecydujesz o zakresie napraw i
zaakceptujesz kosztorys.
Zarządzasz przebiegiem wizyty serwisowej z poziomu smartfona a płatności możesz dokonać przez internet.
Twoje poczucie bezpieczeństwa jest dla nas najważniejsze. Nawet jeśli zostawiasz swoje BMW w serwisie osobiście, zrobisz to przy pomocy specjalnie przygotowanego, zdezynfekowanego drop boxa, który pozwoli na przekazanie kluczyków bez kontaktu z innymi osobami. Po wizycie serwisowej odbierasz samochód czysty i dokładnie zdezynfekowany.
Serwis, który troszczy się o Ciebie i Twoje BMW.
Mając na celu bezpieczeństwo i troskę o naszych Klientów w obecnej sytuacji epidemiologicznej, przy jednoczesnym dotrzymaniu warunków handlowych dotyczących gwarancji oraz pakietów serwisowych i naprawczych, zdecydowaliśmy wprowadzić poniższe udogodnienie:
We wszystkich samochodach, w których gwarancja nowego samochodu / ważność pakietu BRI skończyły się po 16 marca 2020, będzie możliwość późniejszego bezpłatnego wykonania i rozliczenia tych usług, w terminie do 31 maja 2020. W wypadku pakietu BRI przebieg 200 000 km nie może zostać przekroczony.
W przypadku pakietów BSI, powyższa możliwość dotyczy jedynie przedłużenia okresu ważności pakietu. Przebieg 100 000 km nie może zostać przekroczony.
Tak. Zgodnie z powyższym zapisem, Klient może zgłosić się do Serwisu na naprawę gwarancyjną do 31 maja 2020 r, która zostanie wykonana bezpłatnie, zgodnie z zasadami gwarancji.